typ vädelös update.

fredagkväll och vad gör jag? tittar på film.. inte okej fredag, jag får nästan lite panik av att va hemma. jag vill ut och ha kuuuuul. fick sms om att jag skulle komma till harrys, hade jag inte bott 2 mil bort kanske det faktiskt hade kunnat vart ett alternativ. försöker få med någon ut imorgon, men verkar vara ett hopplöst fall. aja, vi får la se.  jag vill att det ska bli måndag så jag kan få min lön. guuu vad den är välbehövd nu, men tråkigt nog går 1500 kr på en gång, då jag måste betala av en räkning. thats life! beställt och fått hem min vinterjacka idag, en mörkblå boomerang jacka, äntligen. men de sved lite på sparkontot, men jag måste ju vara varm i  vinter. står dock i valet och kvalet om jag ska byta till en S istället. men ska gå in på boomerang på måndag i norrpan och testa en S. aja, inget ni bryr er om egentligen. köpte skitfina gång-skor igår också. looove them, reebok train III, lyser i mörkret. så fina att jag knappt ´hann komma hem med dem innan linda bestämde sig för att köpa likadanna. köpte även ett par vinröda jeans i veckan, boooom. riktigt snyggt tycker jag faktiskt! ah, jag har köpt mycket i veckan, så mycket att jag faktiskt blivit ungefär 7000 kr fattigare. har jag sagt att jag vill ha min lön nuu? annars i veckan har jag hunnit med ullared och västerås. nu har jag inget mer att skriva, hade bara inget att göra så ville bara skriva lite. pussshejs.
 
 
 
I bilden påväg till västerås, jag och syster.
Myskväll i västerås.
Mina nya snabba dojjor.
höst-pw med nya dojjorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0