torsdags-natt

knåpar lite på en ny design. för att få lite ny insperation.
 
 
annars gör jag faktiskt inte mycket, borde gå och lägga mig. imorgon äre fredag, vilket också innebär helg. och helg innebär jobba och festa. men helgen är rätt oklar ännu, antingen blire festa fredag i katrineholm och jobba 15-22, eller så blire festa lördag i norrköping och jobba 13-19. men som sagt, oklart ännu. 
idag har det vart full rulle, jag har haft massa att fixa, plus vart och simmat. jävla skönt det där. i veckan har jag hunnit träffat lite vänner, så det känns fint. sökte ett jobb idag, plus i kanten för mig. jag kollade även på lite kurser, borde läsa engelska 6, men har jag orken och framförallt har jag motivationen som krävs? jag vet inte, kanske inte nu. men skulle verkligen behöva ta tag i mina engelska kunskaper, gång på gång visar jag ju hur jävla usla de är. sluta prata engelska i sverige! så känner jag mååånga gånger. nej, har inge mer att skriva. puss.
 
give me something to belive in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0