tisdag.

jag sitter här och är.. pigg? mitt i natten, har precis avslutat ett skype-samtal med johanna. Berättat allt om min helg, nästan i detalj, ja, tycker ju inte hon får missa något. Hon verkade må bra, och det gör mig glad i hjärtat! idag gick jag upp tidigare för att dra och simma med mamma, gör ju det en gång i veckan, feels so good. sen hamnade jag på sulle med fia och carro, väldigt mysigt och trevligt. bra tisdag helt klart. imorgon äre onsdag, woho, veckan rullar på så jävla fort. jag ska träffa jullan, och sen äta med hanna och kanske några fler. nästa måndag ska jag till ullared, jag har dock inte så mycket pengar (räknar ner dagarna till den 15, så jag kan känna mig lite oberoende igen) men mamma har ju sitt kreditkort, vilken var ända anldeningen till varför linda kunde åka med. kreditkort kan fan va bra ibland alltså, då behöver man inte skjuta upp allting till efter den 15;de och ja, jag får lönen mitt i månaden. om ni behöver filmtips, kolla på johan falk, så jävla bra! nu är jag hungrig, så dags att sova, så det snart blir frukost. puss och kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0