Söndag

Just nu sitter jag ute i solen och njuter, riktigt fin höstdag!! Har ätit en god frukost och vart ute och gått en halv mil idag. Helgen har varit lugn och skön, ingen alkohol eller fest. Jag har jobbat och tjänat pengar istället och laddat för nästa helg.
Igår var jag nära på att krocka igen(!!!) , andra gången inom loppet av två veckor, och båda gångerna i Norrköping. Fast igår måste de vart ett mirakel att jag inte krockade, jag kör i viadukt rondellen och eftersom de var sent så brukar jag köra ganska fort in i den rondellen, sen kommer de en bil som ska in i rondellen och den har ju väjningsplikt men fan heller den kommer i världens fart in i rondellen precis framför mig, jag tvärnitar och väjer åt vänster, jag trodde vi krockade så vågade inte riktigt titta först, men jag lyckades på ngt vis klara det! Tacka fan för dubbelfiliga rondeller och att andra filen var tom. Annars hade de sagt smack ganska rejält. Jag var nog seriöst en cm från att köra in i hans vänstersida. Det var med skakiga händer och en chock jag åkte därifrån. Känns bara som det kommer bli tredje gången gillt, men hur ska man lyckas undvika en krasch? Spelar ju inte någon roll hur jag kör, när de finns idioter som inte kan trafikregler som är ute och kör. Aja, imorgon äre en ny vecka! Jag har massa planer, kommer bli en bra vecka! :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0