onsdag, kallat lill-lördag

onsdag idag, vilket betyder lill-lördag. vilket i sin tur betyder i detta fall att jag ska ut på harrys ikväll. om jag är så sugen vet jag inte, men dansar hellre på harrys än sitter hemma framför teven i vilket fall som helst. kan nog bli kul iaf, med roligt sällskap blir det mest kul. jag har inte gjort så mycket mer denna vecka faktiskt. lunchade med agnes på joans igår, väldigt trevligt! sen i måndags vare så galet kallt så då låg jag framför brasan och halvsov hela dagen. imorgon ska jag nog träffa fia och carro och fortsätta smida på våra framtidsplaner. nu ska jag gå och se vad jag vill ha på mig ikväll. puss och kram. hoppas vi ses på harrys ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0