21 oktober.

jag har haft en fin helg. vart på bio med malin i Nyköping i fredags, paranormal activity 4, den var lätt bättre än både 2:an och 3:an, riktigt läskig vissa gånger faktiskt! helt klart värd att se på bio tycker jag. bilvägen hem var intressant, vi körde halvt på två vildsvin, snacka om att vi skrek och skrattade om vartannat. som tur var gick allt bra! spenderade natten i bvik. lördagen jobbade jag, och på kvällen så var jag hos mormor en stund. idag var jag på marieberg med linda. kom hem med en stickad tröja (såklart, får inte plats med mer på min klädställning där det bara hänger stickat), finger vantar, en t-shirt och ett par skor. inte så mycket. men ska köpa mig en ny klocka och en blus på fredag när jag är i norrköping som jag spanade in idag. ursh, lönen tar ju slut så fort man får den. haha, ursh imorgon ska jag testa en ny grej, egentligen mest för skojs skull. vi får se hur det slutar.
 
 
jag har allting jag önskar mig, det är bara platsen jag är missnöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0