THAILAND

alltså WOOOHO, igår bokade jag en resa till thailand med systrarna meinhold, vi ska vara borta 28 februari-30 mars. alltså jag är rättså exalterad och hoppas dagarna flyter på snabbt nu! fatta EN HEL MÅNAD i thailand, det är typ drömmen ju. jag är så glad att jag har turen att ha råd med den här resan. sen att jag kommer vara fattig när jag kommer hem är något jag får ta då. jäävlar vad härligt det ska bli sol, bad, fest, snorkling, shopping, chilla, träffa nya människor, uppleva nya saker, nya äventyr. listan kan bli lång, och det kommeren bli. jag är såååå taggad. ge mig februari nuuu!!
 
annars idag är det lite av en fixar tisdag, har ringt en hel del samtal. Och nu väntar jag på att bli uppringd. hamnade i en kö hos försäkringsbolaget förut, köplats 79?! skapligt lixom. måste skriva klart min önskelista inför julen också. (ja, jag skriver fortfarande sånna, de gör min syster som är 25 år också. hihi) men i år vet jag iprincip vad jag önskar mig, och det är lite tema flytta-hemifrån. En klocka och en Parfym är väl typ det jag ska önska mig som kommer vara utomstående. sen blire tvätta och fixa lite, och ikväll ska jag simma med mamma. have a nice day, det snöar idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0