God morgon lördag!

Idag är det en vecka sen typ som jag skrev här. Veckan har rullat på, har haft en slappis vecka utan något jobb alls. Veckan har bestått mest av hänga med vännerna. Lite luncher, promenader, soffhäng, simning och så. Idag är det lördag, vilket också innebär utgång i Norrköping med mina fina. Jag är hyfsat taggad kan man säga! Mamma har köpt min favorit energidryck, så blir det och vodka ikväll, smarrigt! Bokade btw biljett till shm med Fia och Carro!!!! Hur taggad??? Woop! Made My november!

Nästa vecka bokas förmodligen ett äventyr!!! Berättar mer när det är bokat och klart.

Nu ska jag se på en film innan jag orkar resa mig och ta tag i den här dagen, puss vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0