:)

att spara pengar är ju lätt, när saker lossnar i munnen från tandställningen, och jag ringer tandläkaren och får besked att jag måste komma in imorgon och att det går på mellan 800-1700 kr..? wtf? skare vara så dyrt att bli vuxen? in my ass vad jag hatar när alla barnpriser försvann. annars så är jag glad, nästa torsdag kommer bli så feeet. shm i friends arena, och sen utgång på det. vi har bokat tåg och vandrarhem, så allt är fixat! imorgon när lönen kommer så försvinner 2000 kr på en gång. living the dream! pappa fyller år idag, så vi har firat honom. han önskade sig ett wii, och det fick han också! så har nog spenderat fem timmar med att spela wii med pappa och hans polare. fetttt kul! annars har jag ont i munnen och spänn huvudvärk för att tänderna flyttar sig lite.  men snart är det helg och de ser jag fram emot. sexparty på fredag, jobb 13-19 lördag, utgång och all in på statt på lördag. KEEP IN TOCUH LOVERS. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0