BÄST!

alltså jag finner inga ord, jag är forfarande, nästan ett dygn efter fortfarande helt exalterad efter gårdagen. det var det bästa, grymmaste, sjukast jag någonsin vart på. jag pratar självklart om swedish house maffia i friends arena. så jääääävla sjukt bra vare! speechless.. om man inte har vart där så kan man inte förstå hur bra det var jag var ju på avicii tidigare i år, vilket också var så jävla sjukt bra. så att i år ha sett både avicii och SHM, är jag jävligt nöjd med! utöver det så hade jag en jättemysig dag i stockholm med systrarna meinhold. inga mer ord nu, puss!
 
 
 
 
 
NU KAN JAG DÖ LYCKLIG!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fast jag tycker inte att du ska dö än! <3

2012-11-26 @ 13:42:12
URL: http://honochhennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0