STOCKHOLM

nu har jag inte uppdaterat på en vecka, så tänkte de var dags nu. veckan har varit fullbokad. så har inte haft någon tid alls till det. våren börjar närma sig, och solen har lyst varje dag den här veckan! jag får så himla positiv energi av det. att avicii i globen igår var grymt, är nog något som hur många som helst kan intyga. det var så jävla magiskt att stå där i globen! sjukt underbar känsla. det bara stråla lycka i hela kroppen! det har varit en otroligt bra helg i stockholm utöver de. ville inte sätta mig på tåget och åka hem idag.. men tillbaka till verkligheten. nu längtar jag till studentkryssningen som är nästa stora moment!! kommer bli världens bästa vår, och jag är så taggad!!
ah, bilderna blev lite blandade, orka fixa.
köpte clutchen på sista bilden, plus en skitfin jacka.
inge mer än så.
efter fem timmars sömn inatt, är jag svintrött nu, trots det ska jag bege mig mot mina vänner
och se på wallander. innan jag däckar i sängen!
pussen
i veckan ska jag bl.a gå på mässa, hänga på stan, träffa vänner, middag med jobbet, jobba, fira nella, utgång.
kommer swicsha förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0