hejpa

sitter i mitt flickrum och lyssnar på lugn musik, skön fredag! jag har tagit tag i mitt rum och rensat ordentligt idag. snart flytter jag ju hem igen, och då måste jag få plats för alla grejor. plus att jag vill bara ha saker kvar som jag har nytta av när jag flyttar till min egna lägenhet sen. så nu har jag rensat bort 9 påsar med skräp. hur kan man ens samla på sig så mycket i sitt lilla rum? sjukt! men skönt känns det iallafall. behövdes verkligen!
nu sitter jag här och funderar på om jag ska hänga med mina vänner ut? jag är supersugen, men har även ett jobb att sköta. börjar dock ett. men måste åka hemifrån klockan tio. jag har en timma att bestämma mig, sen måste jag åka till systemet om jag ska ut. velig som attan! men är sugen på att sätta mig i solen och dricka en kall cider. vore ju inte helt fel? längtar till valborg. det är så mysigt! ah, ser fram emot allt som har med sommaren att göra. och våren! aja, nog om detta.
puss och kram.

bild från onsdagsutgången förra onsdagen, en repris på onsdag verkar de bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0