Saturday, 10 mars.

idag mår jag inte bra vill jag lova. utgången och alkoholen har satt sina spår! fyfan, jag och malin smällde nyss i oss varsinn pizza, det är sjukt bra medicin, haha!
gårdagen startade hos nella, vi firade henne lite i efterskott. hade varit lite kreativa och gjort ett litet partykit till henne innhållande; cigg, bakistabletter, sprit, kondomer, marabou, shotglas, presentkort på make up store och ett comviq kontant kort (HAHA). ett några shotar och många glas vin vinglade vi ner till krogen. där vi dansade hela kvällen, var skitkul! när vi skulle gå hem hamnade vi istället hos några snubbar. spelade gitarr fram till klockan blev fem då vi gick hem och däckade i sängen. haha, vilken kväll! nu ligger malin och sover här breve mig, ska väcka henne så vi kan titta på big brother. ikväll ska vi köpa hem lite gott och se på melodifestivalen, klockan ringer ju halv nio på söndag eftersom jag ska jobba, så blir deffenitivt lungt ikväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0