Lite update.

gud vad tiden rinner iväg! helt sjukt, men inte klagar jag. vill att de ska gå fort, så att allt roligt är här snart. om 10 dagar är de den efterlängtade studentkryssningen och jag längtar oerhört mycket.
jag har inte haft tid att skriva något här. egentligen orkar jag knappt, men tycker de är så kul att läsa de här sen i framtiden. vi var några tjejer i klassen som körde utgång i onsdags, att shotta innan man går ut kanske inte var min bästa idé, men klart att de var min ide! haha, jag hade jävligt kul dock, och man får helt enkelt bjuda på sig själv. jag är ju inte den som står och trycker i ett hörn på krogen, de kan vi väl klargöra iaf.. haha! jullan var på besök i veckan också, väldigt uppskattat och mysigt! hoppas på fler besök i framtiden, dock inte så lång tid. sa ju upp lägenheten tidigare i veckan, så tre månader till bara. sen säger jag hejdå till lägenheten, dock inte norrköping, då mitt jobb fort farande är kvar där. annars har jag hunnit med något mer förutom jobba. tog dock ledigt idag, behövdes verkligen, då jag inte var ledig fredag, lördag och söndag i rad på 8 veckor, vilket jag är nu i helgen. och jag bara njuter! ikväll var jag hemma hos sofia, med henne, carro och Glenn. vi åt massa god frukt och pratade om allt mellan himmel och jord, blev en hel del skratt! imorgon blir de utgång såklart, statt står på schemat med sofia. sen blir de nog några mer, men vilka är ännu osäkert. söndagen måste ägnas åt plugg, då jag inte hinner och har tid annars. sen ska jag trycka in ett skype samtal med johanna då också. känner att de dröjt lite förlänge! men då har hon destumer att berätta! :) så, då tror jag att jag fick med allt? jag gick och log häromdagen när jag gick hem från skolan. för jag är så jävla glad att jag är den jag är, har de vänner och familj jag har, och att jag har så jävla mycket att se fram emot de kommande månaderna. om 77 dagar börjar mitt liv på riktigt. och jag vet inte alls vad jag vill göra, men jag kan göra vafan jag vill, och de är en frihet som jag väntat på så länge! jag kommer inte längre vara fast någonstans. vill bara le när jag skriver detta. PUSS!
fulis bilder, men glad är jag, och de är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0