HÅR.PRODUKTER

Jag var på Grazette of Sweden med halva skolan i tisdags. De gick igenom alla produkter och gav oss massa information om företaget. Massa av insperiation innehöll dagen. Detta kom jag hem med, fick endast betala 200 kr. men hade jag köpt de i handeln hade jag behövt betala lite mer än 900 kr. hur sjukt bra är inte det? ska bli så spännande och testa allt.
* Heat Glider - Värmeskydd. Används innan man fönar och/eller plattar håret.
* Daily balm - Leave in balsam som man använder dagligen i torrt eller fuktigt hår för att reparera det och göra det mjukt.
* Snow - Volym pulver. Ett pulver som ger volym (precis som dust it).
* Lip Bling - Läppglans.
* Balsam och shampoo - För torrt till normalt hår. Reparerar.
* Wonder mask - Hårinpackning. Används alltid mellan shampoonering och balsamering. Har hört att denna ska vara en riktig 10 poängare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0