:)

trött i huvudet sitter jag här och desperat pluggar. blev i sista sekund ugång imorgonkväll dagen innan prov, inte bra sofie. men inte mitt fel att elin fyller och ska firas? klart man inte bangar.
idag har varit en fin dag, blev ledig från skolan eftersom jag inte ligger efter med något. tackar och bockar! blev istället en lång promenad, en glass i solen med jejje och häng på hugo på kvällen. nu ska jag tokdäcka i sängen. ser fram emot helgen, var ju ett tag sen jag var hemma i vingåker. lite utgång på statt är jag sugen på! träffa min familj och min vovve. idag fick jag min lönespec, helvete vilken fin lön som hamnar på mitt konto på torsdag. helt plöstligt vart de så jävla värt att jobba så pass mycket extra! ring mer känner jag nuu. haha! puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0