24 mars

de blev ingen utgång igår, och jag ångrar mig inte faktiskt. hade tydligen varit för mycket folk på harrys igår, typiskt harrys att vara så pengakåta och släppa in för mycket folk. men jag åkte in till stan och höll dem sällis innan de skulle ut iallafall och sen skjutsade jag ner dem till krogen. sen begav jag mig hem. skön visit hemma i vingåker! nu är jag back in norrköping. jag sitter här och äter jordgubbbar doppade i smält choklad, tycker jag var värd de efter ett sju timmars pass i kassan. passade på att sola efter jobbet! man känner sig så mycket fräschare med lite "solbränna". imorgon jobbar jag 10-16, sen så ska jag sola igen, sen hem och städa och laga någon mysig middag, för sen kommer jullan på besök. känns som nästa vecka kommer gå jätte fort. den är redan planerad. typiskt mig! men sen är fan mars slut, shit vad de rinner iväg! studentkryssningen är snart här!! och vårkänslorna bara spirar! älskar det häääär!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0