19 mars.

helgerna går absolut för snabbt. speciellt när man tillbringar halva helgen på jobbet. längtar till nästnästa helg då är jag ledig hela helgen, så jävla uppskattat! jag har haft en tokbra helg. på lördagen hängde jag med min familj, vi grillade, de var hur gott som helst. när man kommer hem inser man verkligen hur mycket man saknar att ha sin familj omkring sig. de ger så mycket värme och trygghet. på kvällen åkte jag in till sofia, vi drog ut på statt och rockade! skitkul kväll, slockande på direkten när jag kom hem och vaknade åtta på morgonen i alla kläder. fast sofia var steget värre, haha! att jobba igår var pain, men jag klarade det ändå.
blev tillfrågad att jobba på åhlens i lördags, vilken var jättekul! men tackade tyvärr nej. känns iallafall kul att de frågar, de betyder ju att man sköter sig :)
nu ska jag snart bege mig till jobbet, 16-22:30. imorgon åker jag till göteborg med halva skolan, ska bli skönt med lite omväxling. puss och kram.
87 dagar. jag har aldrig längtat så mycket till ett datum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0