15 mars.

blev utgång med tjejerna igår, riktigt bra kväll! förfesten var as kul, vi körde vem är mest. alltså de kommer en fråga liknande; vem är galnast? så ska alla komma överens om en person som är det, och den får dricka. jag blev den som festar mest, är galnast och alltid blir fullast, antar vad de säger om mig som person! fast jag blev även en av de pålitigaste och en av de som är bäst på att lyssna. vilken jämnade ut de! men fan va vi garva.  sen drog vi ner på krogen och dansade! innan jag drog hem och råpluggade, halv tre på natten. upp till skolan idag och skriva prov, vilket gick skitbra.  annars har jag inte gjort ett smack idag, tok somnade i soffan och sov ett bra tag. nu är jag mest seg. imorgon blire praktik 10-15 och jobb 16-22;30, gött! kommer vara död. får inte mycket till helg, men hinner åka till vingåker och vara där ett dygn iallafall. sitter här själv, har varit med folk typ konstant i tre veckor, så är skönt att vara lite ensam ibland. man behöver lite ensamtid hur mycket jag än gillar att umgås med människor! får träffa saknade sofia i helgen, och jullan med hoppas jag! saknar dem massa! men jobbet kommer imellan hela tiden. får knappt helger längre. men denna vecka har jag iallafall fått lite ledig tid från jobbet. jobbar bara två dagar. är iaf ledig lördag denna helg.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0