vecka 30.

 
 
 
jag är just nu inne i en jobbperid. nio dagar i rad. eftersom jag är en bra kollega tog jag ett extra pass på den enda lediga dag jag hade. men nu har jag bara 3 dagar kvar. de tackar ja gudarna för! somnade sittandes i en stol förut, så jävla trött är jag nu. imorgon har jag sovmorgon, guldvärt eftersom klockan ringt 5:00 fyra mornar i rad! ser fram emot söndag klockan halv elva. då är jag ledig i 6 dagar sen. i veckan har jag förutom jobb hunnit hängt i  björkvik, haft tacomys, spelat minigolf, träffat fina vänner och vart ute på sjön. vi fortsätter helgen med att träffa vänner, äta lunch med jullan, slöa och såklart, jobba! förra helgen var jag ju ute i norrpan, jävla kul kväll de där! tror alla var lika fulla och hade lika många minnesluckor dagen efter! haha
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0