update.

jaha, ännu en helg som paserat i mitt liv.
gårdagen innehöll väldigt mycket skratt. jag och några gamla klassisar sen hansjötiden (årskurs 1-6) förfestade hemma hos jullan. De var riktigt kul, vi har ju inte pratat på jättelänge. så det pratades om lite gamla minnen, sen körde vi ölspel och grejer. haha, och då bjöd det på mycket skratt vill jag lova. speciellt när robin vräkte ur sig väldigt mycket smart, haha! När vi körde vem är, då ska man säga typ vem är smartast? så ska man peka på den man tycker är det. Med tanke på att vi inte känner varann så bra så pekade vi alldeles hejvilt på varann. sen vid tolv drog vi ut på statt. tjejen i kassan var bitter som fan, lite ledsen att hon fick jobba en lördagkväll kanske? det var rätt kul på statt till en börja med, men sen var det riktigt lame faktiskt. det var inte så mycket folk ute och det känns som man inte hör hemma här längre. Jag tycker verkligen att andra städer toppar kholm så hårt! efter drog vi förbi mcd innan vi gick hem och toksomnade i lägenheten.
idag har jag chillat galet. fixat lite inför kommande veckan och bara degat i sängen. nu ska jag slagga, blir att sova hos jullan imogron till på onsdag. :) så ingen uppdatering innan dess.
 
puss och kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0