slut på ledigheten.

åh, det har vart så skönt att vara ledig nu i två veckor. men imorgon är det dags för "verkligheten" igen. min lilla ledighet har varit mycket bra, vilat upp mig, umgåtts med vänner, vart en weekend i västerås, haft en galen natt i nyköping, vart på smultronstället, shoppat, och mycket mer. imorgon blir det tidig uppgång, redan 04:30 ska jag upp, blir jobb 6:20-15, pjuuu. anledningen til att jag går upp så tidigt är alltså för jag måste åka bil från vingåker imorgon bitti. nu ska jag slänga ihop någon form av matlåda. sen blir det sova tidigt. det blir mycket jobb nu de kommande två veckorna, så jag räknar inte med så mycket uppdatering här. puss.
 
och vet ni vad jag mer ska göra imorgon? hör och häpna. jag ska ut i katrineholm, på statt. jösses, de måste vart i april senast jag var där. så det ska bli riktigt kul faktiskt, ska ut med lite gamla klasskompisar sen grundskolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0