Nyköping en sväng!

dags för en liten uppis igen då.
igår drog jag och hanna till nyköping, det var lite spontant och oplanerat. köpte med lite alkohol och drog iväg, utan att veta vart vi skulle sova (sista hand var ju i bilen såklart).  när vi kom fram till nypan drog vi en sväng på stan, jag har bara vart där 2 gånger innan, och jag hade glömt bort att de fkt inte är så stort, men de är väldigt mysigt på något sätt! sen körde vi lite förfest i bilen innan vi begav oss ut på lotsen, tydligen Nyköpings bästa uteställe på onsdagar. Det var väldigt mycket folk ute för att var onsdag, så vi svängde runt där träffade trevliga folk, dansade och var galna! det var riktigt kul, älskar verkligen att gå ut och testa nya städer, träffa nya människor, vara lite spontan. dra iväg i en taxi med några killar efter krogen stängde och hamna någonstans där vi inte vet vart vi va, lyckas få sovplats, för att sedan med hjälp av gps hitta tillbaka till våran parkering igen klockan nio på morgonen. köpa en mosbricka och garva åt gårdagens roligheter. ja, de vart helt klart över förväntan! jag har knappt sovit en blund inatt, så sitter här och gäspar, men de är bara att skärpa till sig, ska snart hämta jullan på jobbet. vi ska grilla och ha myskväll. så nu måste jag fixa lite, pusspusss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0