helgen

guuu vad jag är dålig på att uppdatera här. men allt annat kommer imellan och orken finns inte riktigt. men är inne i mina två veckors ledighet, hur skönt? jag har haft en grymt rolig helg. Drog nämligen till västerås i fredags med familjen och malin. Min syster fyllde 25 år och det var powermeet, som är världens största bilträff, så det var människor överallt. vi satt i löga och drack på kvällarna, sen drog vi och dansade på krogen efteråt, träffade massa roliga människor och garvade oss hesa. ojoj, vilka kvällar! riktigt kul har vi haft det, sammanfattningsvis så har jag lyckats pajja min axel, pajjat mina skor, blivit fimpad, fått tusen skoskav, skrattat, druktigt för mycket alkohol, vart uppe för sent, sovit fyra pers i en 1 meter bred säng, dansat, tittat på massa bilar, firat min syster, ätit för mycket, träffat massa nya människor. ja, listan är lång. och jag tror jag stannar där, västerås levererade, som vanligt! på något sätt lyckas jag alltid ha så jävla kul när jag är där.
nu börjar min sista lediga vecka för denna gång, den kommer innehålla söderköping (smultronstället), norrköping , nyköping (festa i hamnen) och spontansemester i helgen. vi får se vart vi landar. jag är inte den som tänker sitta hemma när jag är ledig. ge mig lite fint väder nu bara, så alla mina planer kan gå i lås! ;D
 
puss och kram för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0