in the hood.

njuter av två lediga dagar. blir väldigt mycket jobb den kommande veckan. för att sedan bli halvt arbetslös, känns förjävligt rent ut sagt. men jag ska ge mig själv en rejäl spark i arslet och ge mig ut på lite jobbsökande snarast. kan ju inte skylla på att jag inte har tid iaf.. jag har ju pengar så jag klarar mig ett tag iaf, men jag behöver döda lite tid och öppna nya möjligheter! Försöker göra upp lite planer för augusti, vill ha lite att se fram emot, så som västerås, örebro, kanske testa nypan igen, weekend i göteborg? ja, jag har all tid i världen att leva livet till fullo! BAM!
 
 
 
jag brukade tycka saker var lätta.
 
(måste laga mina brillor, jag vet)
 
 
kan inte nog säga hur taggad jag är på napa resan med bästa tjejerna!
önskar dessa 25 dagar ska gå fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0