31 juli, 2012.

jag har haft en supermysig vitelse i björkvik. altanhäng, glassätande, solning och bara ta det lungt och vara. sov även kvar där. malin var förbi också och hängde med oss. gud vad glad jag är att jag träffat dessa två underbara människor! jag har alltid så galet kul med dom, de är så lika mig på alla sätt! men nog om det, kom hem för en stund sen, ikväll måste jag ta tag i mitt rum. hinner inte det imorgon. juste, missade min skypedejt med johanna igår, gjorde ont i hjärtat. fan, det känns så sjukt att vi inte tagit del av varandras liv sen i maj. att läsa lite sketna uppdateringar på facebook nöjer jag mig inte med. känns som att vi missar varandras liv, och de ska inte två bästa vänner göra. om vi inte kan vara en del av varandras liv, då vi bor på helt olika kontinenter så måste vi åtminstone dela det på något sätt, i detta fall genom skype. jag saknar min 3 minuter bort kompis!
 
föresten äre augusti imorgon, och det är sjukt att tiden har gått så snabbt. snart är sommaren över. trots att det regnat så mycket och att jag fällt många tårar, så har jag haft några stört roliga ögonblick. och jag tvekar inte på att augusti kommer bli den bästa månaden. så mycket att se fram emot!! sen vill jag bara tillägga hur sjukt galet jag saknar min lägenhet, norrköping och studenttiderna. önskar att man kunde leva kvar i de tiderna föralltid. man levde som om det inte fanns någon morgondag. därför längtar jag till ayia napa också, då blire alldeles för mycket alkohol, sena nätter, galenskaper, nya människor och en jävla urspårning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0