when you kiss me, nothing else exist.

idag mår jag lite sådär, vet inte vad det är. jag var svimfärdig sista delen av praktiken. sen när jag kom hem så åt jag, sen somnade jag på dirr i soffan och vaknade halv åtta. känner mig inte svimfärdig, men hela kroppen känns helt lam och huvudet hänger inte riktigt med. vill ut och gå, men kroppen orkar inte. får gå imorgon och på lördag om det inte blir något gurravik. i veckan har jag hunnit köpt födelsedagspresent till malin, och avskeds/försenad födelsedagspresent till johanna. nu är det bara sofias present kvar. det får bli nästa vecka. nu ska jag packa i ordning lite, imorgon blire jobb 11:30-18:30. sounds good. behöver alla pengar jag kan få! man vet ju aldrig om man blir arbetslös i sommar/höst.

pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0