Hiss/diss

jag saknar mitt långa hår varje dag. ursh. jag gillar inte att ge folk dålig reklam, men om man inte är duktig så ska man fan inte få bra reklam. klipp er inte på drop in stället mitt emot kiosken som ligger vid sidan om bion (katrineholm). det var där jag klippte mig, och blev verkligen missnöjd. klipp er istället på hårsalongen mitt emot bowling hallen i vingåker. Hon är jätteduktig! så nu har jag dissat och hissat en hårsalong. jag fick inte bara kort hår, utan det vart även snett klippt. vilken den duktiga tjejen på hårsalongen fixade till. i det dåliga kom något bra fram, jag hittdde en frisör som jag kan lita på. en som förstår hur det är att ha långt hår och att toppa inte är att klippa bort allt de slitna, när hela håret är slitet.  så nu vet jag vart jag klipper mig i fortsättningen.


nästa mål är att färga lite mörkare och skaffa löshår!

Puss/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0