15 januari.

de gick kalas att jobba idag. tiden bara rann iväg, vilket är skönt. köpte en sallad efter jobbet, sjukt gott. imorgon ska jag unna mig en sallad till på lunchen. jag tror jag underskattat sallad, det är ju sjukt gott. ikväll har jag bara latat mig, somnade i soffan, så blev inget besök hos hanna och malin. lite OC istället. men efter en jobbdag så är man ändå värd lite soffhäng. nu jobbar jag tre söndagar i rad. sen är jag ledig en helg, sjukt bra tajmat att jag är ledig just den helgen som min och fias 20 års fest är! slipper jag ta ledigt. jag längtar sjukt mycket!

en annan sak, jag MÅSTE gå på stan i veckan. är i behov av nya kläder. underdelar mest! och sen överdelar i färg. känner att jag vill välkomna våren i färger, inte i trista färglösa plagg.
men just nu är jag inne i en period, då jag känner att inga kläder passar och jag känner mig mest ful hela tiden. men de går över I guess. våren är ju snart här.


denna vill jag innförskaffa mig, som angelica blick köpte häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0