Sammanfattning 2011.




satt och läste gamla inlägg i min blogg. från januari förra året. tycker de  är kul och läsa om vad man gjorde för ett år sen. hittade även denna lista, som gör att jag lättare kan göra en sammanfattning av det här året.

Mitt 2011.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det har jag nog deffenitivt gjort. Minns dock inte något speciellt just nu. Jobbat var dock en grej, fick mina två första jobb i hela mitt liv. vilket gjorde att jag kunnat göra mer än jag kunde innan.

Vilka datum minns du speciellt av år 2011?

Jag har inga exakta datum. Men alla utgångar i norrköping, västerås och katrineholm. De har varit så otroligt roliga, och jag har träffat så sjukt mycket människor. Upplevt roliga saker och skrattat så tårarna runnit många gånger. Jag minns såklart peace and love veckan som om de vore igår. Jag hade dö-roligt och gemenskapen är nog de bästa med festival. Man träffar så sjukt mycket folk med helt olika personligheter. Det är verkligen så himla kul och en otrolig upplevelse. Sen minns jag speciellt veckan då jag var i Alanya med tre fina vänner. Galet! solades på dagarna och festades på kvällarna. Jag skrattade mig till sömns varje kväll (förutom en kväll.. haha.) och vaknade alltid med ett leende på läpparna. julias och min roadtrip ner till Göteborg kommer jag också alltid minnas. vi sov i bilen och dansade i guldkonfetti. vilken resa! Finns så mycket att minnas från 2011. Och för att inte glömma studentkryssningen. Den var helt galet rolig.

Har du några nyårslöften?

Ta tag i skolan ordentligt nu sista terminen, är väl det viktigaste löftet jag har.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, det vart de inte.

Vilka länder besökte du?

Turkiet - Alanya.

Största misstaget?

Att inte uppskatta det jag har ordentligt.

Bästa köpet?

Min kamera, som gör att jag får bilder till mina underbara minnen.

Vad spenderade du mest pengar på?

Äta ute och utgångar, deffenitivt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner och min familj. Och allt jag upplevde med dom under år 2011.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Gud vad svårt!! finns så många låtar som kommer få mig att tänka på 2011. Danza kudoro, swedish house maffia, avicii, jag kan inte välja. finns många låtar till olika tillfällen. ex petter - förlängesen får mig att tänka på peace and love, Swedish housemaffia får mig att tänka på allt runt studentiderna (tog inte studeten själv).

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag vet inte. jag är inte direkt ledsen. vilket jag kanske borde vara mer, för att kunna uppskatta det bra. Men jag var nog helt enkelt lika glad som tidigare år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Vågat mer.

Favoritprogram på TV

Hm. detta år är nog det ända år jag faktiskt inte följt direkt någon serie. Den enda är väl Gossip girl. Så måste väl säga det!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

På själva födelsedagen så var jag i Norrköping, Där mamma, mormor och cecilia också var. vi åt tårta i massor. Sen på själva firandet med mina vänner, som jag skulle haft tillsammans med malin var jag jättesjuk. 40 graders feber, svårt att andas och tusen utslag. fick alltså sitta hemma medans de andra gick ut.. Det var verkligen en besvikelse.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Min stil 2010 stavas, Oversize. Jag bär tajta kläder nertil, så som jeans och leggings. men överdelen är alltid oversize. Det är snyggt och det är jag. Stickat, det är min grej!

Den bästa nya personen du träffade?

Jag har lärt känna och träffat jätte mycket människor det här året. Hur rara människor som helst! Kan inte välja en person.

Vad önskar du ska hända 2012?

Att jag ska ta studenten med flaggan i topp. Och att mina önskningar ska slå in, be careful what you wish for.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0