nytt år


de tre senaste kvällarna har varit hur bra som helst. i torsdags träffades vi några tjejer hemma hos jullan, de spelades sällskaps-spel och oj så vi skrattade! på fredagen så kom till ett gäng människor hem till mig på kvällen, vi satt och sällskapdrack i soffan och skrattade en massa. vi dissade harrys och sånt borde man faktiskt göra oftare. sen igår var det nyårsafton, först tre-rätters hemma hos jullan, sen drog vi in till katrineholm, till jessica och stephanie närmare bestämt. vi spelade spel, förtärde alkohol, dansade, tittade på raketer och helt enkelt kalasade in de nya året. jag hade jätte-trevlig. synd bara att man måste må så in-åt-helvete dåligt idag. har verkligen legat i sängen hela dagen och mått dåligt. men man får väl skylla sig själv, alkoholblandingen igår var ju ganska rejäl. de var champange, vin, sprit, mjölklikör, cider.. ja, you name it. får väl skylla mig själv som mår som jag gör idag. nu är det iaf ett nytt år med nya möjligheter. och jag har tre nyårslöften; Ett hälsosammare liv (klassikern), Ta studenten med betyg jag är nöjd över och ta vara på varje dag! nu kör vi tvåtusentolv, mitt år? vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0