2 januari 2012.

2 januari idag, känns sjukt. om en månad fyller jag 20 år. minns fortfarande när jag var 9 år och drömde om att vara 12 år för att man var så stor då. men just nu känner jag mig inte stor alls, känns helt crazy att jag fyller 20 år och kan köpa min egen alkohol. nog om det, idag har jag jobbat 9-16:30. blev längre än förväntat. mitt sommarjobb ringde in mig i ren panik och såklart ställde jag upp. blev även erbjuden jobb där i sommar, men jag tackade nej. vilken känns sjukt, för förra året tog jag verkligen allt jag kunde få. nu hoppas jag det löser sig så jag får ett annat jobb i sommar, om inte, så har jag pengar sparade så jag klarar mig lite i sommar iallafall. imorgon är jag sugen på bio, fårse om jag får med någon! nu ska jag titta på någon film sen sova. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0