19 januari.


måste göra en förändring med mitt hår, men hur och vad?
imorgon är det sista praktikdagen för den här veckan, ska bli skönt. var helt slut i huvudet sista timmen idag, mycket att lära in! jag har varit på alla avdelningar denna vecka, så det har blivit mycket variation. annars så har jag spenderat veckan med att hänga med hanna och malin, titta på oc, gå långpromenader, shoppat lite och bara chillat. helgen är lite oklar, vi kan inte bestämma om vi är sugna på utgång, och vilken dag? nu ska jag packa ihop lite som jag ska ha med hem, åker tillbaka till norrpan på söndageftermiddag, jobbar söndagkväll i vanlig ordning. nu ska jag sätta fart, så jag kommer i säng. Pussen.


(så nu har jag uppdaterat igen malin..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0