1 januari 2012.

världens ovärdaste dag. har verkligen mått mitt sämsta. ursh och fy. hela min familj har typ legat i sängen hela dagen eller framför soffan. nu måste jag sova snart, för jag var dum nog att tacka ja till jobb imorgon. vilket var rätt oväntat. och nu har jag haft ångest över det enda sen dess. längtar redan tills jag slutar imorgon. i veckan har jag ingenting planerat, så fårse vart det bär av. vill träffa lite saknade vänner hade jag tänkt.

jag vill aldrig mer dricka alkohol.. inte förens fredag iaf. haha!
(onej, det pratades om utgång på onsdag..)

jag såg iallafall glad och onykter ut på bilderna jag hittade på hazas blogg.
tack alla får gårdagen!! det var riktigt kul och trevligt!




puss/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0