sjuk.

ursh, jag förstår inte. jag ligger fortfarande sjuk.. men nu är det nästan ännu värre, smärtan har tagit sig ner i luftrören. jag kan i princip inte äta eller dricka något, varken det är varmt eller kallt. det gör sjukt ont. men för att inte ramla ihop, så tvingar jag i mig något ibland, som idag har jag ätit en halv macka och en halv pan pizza. jag ligger mest i sängen hela dagarna som en zombi, har ingen energi till någoting. kroppen är helt svag och jag blir yr och snurrig när jag reser mig för att gå någonstans. jag har vart sjuk en vecka nu, må detta sluta snart. imorgon skulle jag ha jobbat, men för första gången i hela mitt liv har jag faktiskt sjukanmält mig. fuck my life. blir återbesök på sjukan på måndag. må dem skriva ut något som fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0