AYIA, AYIA, AYIA FUCKING NAPA.

ayia napa 2012, är ett minne för livet. fy i helvete vilken kul resa. kan inte minnas senaste gången jag skrattade så mycket? vilket underbart gäng jag åkte med, vi har precis samma humor och kan garva i timmar åt samma saker.  saker som andra inte ens skulle tycka är roliga. 8 dagar i cypern, var precis hur jag behövde avsluta denna sommar. trots att det var helt sjukt galet varmt att man inte kunde gå en meter utan att svetten rann och att jag blev sjuk de tre sista dagarna och att flyget hem var det värsta i mitt liv, så var det första fem dagarna så jävla roliga så det överväger för hela resan. att dansa sig svettig hela nätterna med sina bästa vänner och massa härliga främlingar? det kallar jag att leva livet. att stå där på grabbarna grus och inte känna någon, och bara rocka loss! för att sen efter det stängde vid två gå vidare till blue moon bar och fortsätta natten. fyfan, att komma hem och se denna grå vardag får mig att vilja flyga vidare snart! ja, jag hade helt klart en bra resa. men som en kille viskade till mig på dansgolvet, "det som händer i napa, stannar i napa". yes, därför ska jag sluta skriva här. hihi. PUSS.
 
Full moonparty augusti 2012.
 
 
 
nu vill ja åka någon annanstans? någon som vill med?
jag vill bara dra en sista minuten, bara leva för stunden. medans jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0