4 augusti.

jag fick aldrig sex dagars ledighet i rad då jag blev inringd i torsdags, men behöver alla pengar jag kan få så det var bara bra. igår åkte jag, hanna och malin till västerås. åt god mat, gjorde en runda på stan och sen blev de självklart utgång. det var helt galet mycket folk ute! Men vi hade svinkul, trasslade in oss lite på slutet då vi sa ja till alla som ville efterfesta, men sen när vi skulle gå därifrån ville vi inte gå på någon då försökte vi gömma oss, men hur vi än gjorde lyckades vi inte, haha! avslutade iallafall med en pizza, sen somnade vi runt fyra, halv fem. tog lite tid att komma hem, haha. idag är jag segis, ätit lite pizza och ska nog ligga i soffan hela kvällen. precis så känner jag. work imorgon, 10-16, sen blir det förhoppningsvis att träffa lovisa.
 
 
 
puss och kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0