30 augusti, 2012.

jag är frisk, känns så jävla skönt att säga det! jag har aldrig mått så dåligt i mitt liv tror jag, mamma sa det också. ursh. mådde verkligen inte bra. men nu är jag frisk, och det känns freaking awesome!
just nu är jag väldigt glad. visst jag är skräckslagen för hösten, men jag botar det med att göra upp massa planer. sagt och gjort, varje helg i september är planerad. och det kommer innebära nyköping, norrköping, västerås och göteborg. Mycket olika städer. Men jag känner att jag behöver komma iväg härifrån så mycket som möjligt. och har jag sagt att jag älskar att åka till andra städer? för det gör jag. Känslan att komma härifrån, träffa nya människor och bara leva. Jag ser fram emot september ändå, fast det är första höstmånaden. Istället för att vara rädd för all ledig tid jag har framför mig, ska jag försöka ta vara på den istället
 
föresten var jag på marieberg idag, med en väldigt saknad vän. Det känns så skönt att fast man inte träffas på flera månader, så är det precis som vanligt när man umgås igen. Som jag sa till henne idag, det visar verkligen hur bra vänner man egentligen är. Förutom det så tror jag både vi satte på oss spenderar-byxan imorse när vi åkte iväg. 1900 kr fattigare. Tänkte säga att det sved, fast det gjorde det egentligen inte. fick så bra lön att jag var värd att göra av med lite pengar! plus att jag köpte saker jag verkligen behövde, så som bland annat höstskor, jeans och träningskläder. jag är riktigt nöjd!
 
skriver mer på söndag, kommer bli fullt upp i helgen! :) pusss.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0