VÄSTERÅS

jag kan inte med ord beskriva hur jävla kul jag hade igår. jag och johanna gjorde västerås, ordentligt! idag är jag en baksmälla och några blåmärken rikare. dagen har spenderats genom att prata och garva över gårdagen. alltså jag kan inte sluta skratta. gårdagen innehöll verkligen allt. hittade världens fulaste bild på min mobil också, som vi knappt ens kommer ihåg att vi tagit. haha! toppade hela kvällen genom att springa till bussen, som var fel buss, åka runt i halva västerås för att sedan få skjuts av busschaffisens kollega hem. hur ofta händer sånt? fyfan. och de ända vi gjorde var bara att garva åt hela situationen. jadu.. men imorgon äre skola igen, så jävla otaggad. men vad ska man göra? bara gå dit och vara glad lixom! provjobba för sista gågnen på tisdag, sen får jag veta om jag får jobbet eller inte. så håller tummarna!! ahja, ska göra något vettigt nu, eller ovettigt. skit samma. pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0