bla.bla.bla

jag sitter här och längtar till helgen. denna vecka har dödat mig typ. jag har ont i hela kroppen, huvudvärk konstant, kan typ inte "chilla" utan är stressad hela tiden. kan knappt sitta här utan att skaka i hela benen. jag glömmer bort att äta också. är aldrig hungrig. fan hur ska jag klara vuxenlivet sen? min hals dödar mig också. kan knappt svälja längre. alla på åhlens har ont i halsen, och idag kände jag och emma att vi också hade det. och nu äre värre än värst. en praktikdag kvar, sen helg. praktik varvat med jobb, inte bra! hoppas jag vaknar upp imorgon utan detta halsont. jag ska försöka laga lite mat nu och se om jag får ner något. åt en påläggskorv nyss och det gjorde bajsont rent ut sagt att svälja den. så jag tror inte de blir ngn kvällsmat. så det får väl bli en matlåda till morgondagen istället. ne, fan vad jag klagar. helvete. helgen kommer bli kalas. så det är fint att ha ngt att se fram emot. pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0