torsdag




skola idag. jag har varit på dåligt humör. jag vet inte varför.. kanske för jag är pisstrött och inte ätit något sött sen i helgen? eller för att jag har gått en hel skolvecka som senast var i slutet av april. iallafall, fick kostråd av min mentor idag. jag ska äta gröt med blåbärs soppa på morgonen tillsammans med en fullkornsmacka och en knäckemacka (hur jag nu ska få i mig så mycket). jag äter tydligen för mycket salt och jag har brist på b-vitamin. det läskiga är att min mentor skrämmer mig. för han känner mig inte, men han vet precis hur jag mår utan att kunna ha en aning om det. anyways, prakik imorgon, sen möter jag upp jullan vid station halv fem, hon ska spendera helgen med mig. känner på mig att de kommer bli hur kul som helst. ser fram emot det! kul ju när folk tar sig tid och kommer och hälsar på mig i min boning här i norrköping.



pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0