stress


så mycket att göra och så lite tid. känner mig stressad tjugofyra/sju eller något. huvudvärk konstant, lever på huvudvärkstabletter för att ta mig igenom dagarna. idag fick jag lite paus genom att träffa finaste sofia. jag har verkligen saknat henne. vi gick på stan och satt sedan och pratade om allt. nu är jag hemma i lägenheten. sitter och nöter koder, fyfan. ska få in ett x antal i huvudet. och än så länge sitter inte många. lägenheten ser ut som ett vrak, för att inte tala om diskberget. fyfan, jag har knappt varit här och enda ser de ut som skit? förstår inte. varför hinner jag stöka ner när jag inte ens hinner städa? fyfan. imorgon kör vi 9 timmar igen. jag kommer vara dö trött på fredag efter denna vecka. därför ska jag till västerås på lördag och roa mig! nu ska jag fortsätta, hinner inte skriva här. måste duscha också, och göra matlåda. suck, pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0