Satuurday

Blir inget långt inlägg då jag lämnade min dator i norrpan och sitter på mobilen istället. Var planerat att gå ut i dag i norrpan. Men min kropp orkade inte riktigt. Onsdagens och Gårdagens festligheterhar satt sina spår. Det var iallafall hur kul som helst igår. Vi var först hos ellen och firade henne. Massa tjejer och tre killar. Sen drog vi till harrys och svängde loss. Och de var sjukt kul, fast de inte var så mycket folk. Är man bara där med rätta människorna, så spelar de inge roll. Slutade på mcd med johanna, jakob och lovisa. Sen vidare hem till johanna för att sova ruset av sig. Att vakna idag var ju mindre kul. Huvudvärk över gick till ett ständigt magont jag haft hela dagen. Vet inte om min kropp försöker säga ifrån nu! Men nu blir de lugnt fram tills på lördag på festfronten. De är så jävla skönt att va ledig helger igen!! Love it. Imorgon blire back in town, för att sedan på måndag starta praktiken. So long. Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0