jag.orkar.inte

precis vad som var det minsta jag önskade.. jag har gått och blivit sjuk. min hals gör så jävla svinont. igår kväll när jag skulle sova hade jag svårt att andas. kändes som tungan svullnat och halsen börjat täppts igen. men idag är andningen något bättre. men halsen gör så himla ont. att svälja och prata är något jag inte vill göra just nu. ringde nyss praktiken och sjukanmälde mig. fick anstränga mig för att prata. hur hände detta? och jag sitter sju mil hemifrån. vilket betyder att jag måste åka både tåg och buss för att komma hem. vilket är det minsta jag är sugen på. men jag är inte heller sugen på att sitta själv i lägenheten och må såhär.. helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0