försmak.på.studenten

alltså jag vet inte ens vart jag ska börja. gårdagen var spårat rakt igenom! klockan nio så var alla kalas packade. men fyfan så kul vi hade! det var verkligen stört kul. jag älskar min roliga och underbara klass. och att hoppa upp och ner och skrika: för vi ska ta studenten! det var lycka. känns så jävla rätt att göra det med rätt klass. att vi inte fick klagomål från grannarna igår, det är helt otroligt. vi snodde parasol, blötte ner hela köket, skrek, skrattade, dansade störda danser, målade läppstift på varann. ja, spårat som tusan. slutade med en kebabrulle i handen. sen slockande vi i sängen. efter att åkt virvelvinden i en timme. fyfan. jorden snurrade! när klockan ringde sju imorse, var vi så gott som döda. slutade med att sju st satt i skolan redo när den började. och en av dem var inte jag, haha. jag tog lite sovmorgon och gick på sista lektionen. duktigt av mig att ens komma dit. efter skolan hängde jag med hanna,johanna och cecilia. sen drog vi till fräcka och sen hängde vi med när hanna tatuerade sig. nu sitter vi i soffan. ska snart ta tag i lägenheten lite, sen komma på hur jag ska göra imorgon och med resten av helgen. party en dag, eller party två dagar? återstår att se.





PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0