fina fisken.

bokat studentkryssning idag, jävla vad jag är taggad. var så jävla kul förra gången. och nu när man verkligen tar studenten och åker med sin underbara klass, det kommer toppas rejält! ingen i min klass bangar när det gäller fest direkt. en annan sak är att jag gjort mitt sista provjobb idag, så nu håller jag tummarna för positiva besked på mötet med chefen. men fick massa beröm idag, och då blir man ju alltid glad! imorgon har jag mitt första prov för denna termin, och det fick jag reda på igår. dock färglära, så godkänd blir man ju iallafall! Måste börja peppa mig själv nu inför sista året, det går trögt som fan. men med folks puschningar så kan det funka. läser ju trots allt bara fyra jävla ämnen! hahaha, bästa året. imorgon går jag i skolan 09.50 - 11.45, fina fisken! sen tänkte jag dra på stan, har massa att köpa. pussssssssssis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0