...

min fina vän. hon har samma humor som jag. och ställer alltid upp.





påtal om något annat, jag är high on life förtillfället. jag är glad över livet, och de vänner som finns vid min sida, gamla och nyfunna vänner. ni är verkligen underbara. om ett år tar jag studenten. då kanske jag inte kommer bo kvar här. antagligen inte, jag har redan planer på vad som kan ske. och de planerna är inte att stanna här. det kommer vara så jävla lätt att flytta från staden, men från alla mina fina, underbara vänner. det komme vara så sjukt jobbgt. inget jag behöver tänka på nu. nu har jag ett galet år framför mig! hjärtan till alla mina fina. ni vet att jag älskar er hela bunten. taggar till klassfest imorgon, kanske harrys på fredag och puls på lördag. klart man inte kan klaga på livet! framför mig har jag även en partykryssning, en partyhelg västerås (träffa min fina syster) och en weekend i göteborg. crazy.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-09-08 @ 12:09:37
URL: http://juliagustavsson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0