alanya 2011

Välkommen hem skulle jag väl kunna säga till mig själv. landade i sverige igår igen, och det  första vi möttes av var kyla och regn. deprimerande som fan. i alanya vare runt 40 grader och sol hela veckan, så ni kan ju tänka er? sjävla resan var hur bra som helst. sju dagar av fest, vodka av alla smaker, skaka rumpa, sol, och bra vänner. behöver jag ens skriva mer? somnade skrattandes och vaknade med ett leende varje dag. det var en sjukt bra vecka. och nästa år bär det av igen, fast till ayia napa. ni som inte åkt utomlands och festat, gör det! satt just och tänkte på hur många olika kameror man är med på och att man säkert kommer hamna på massa olika folks facebook album. för jag vet inte hur många bilder man tog med olika främmande människor. haha, bilder kommer komma upp i ett alanya album på facebook, dock kommer verkligen inte alla bilder ut, då det kommer sorteras bort en del. haha! nu ska jag käka lite svensk frukost. sen blire packa upp, tvätta och packa igen. åker tillbaka till norköping imorgon, och då valkas det klassfest och i helgen vankas det fest. varför inte fortsätta festa när man redan är inne i det? ;) puss och kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0