Nov. 8, 2011

jag lever verkligen för helgerna. i helgen är det tvådagars utgång. ska fira att hanna äntligen fyllt 18 år. sen jobbar jag dock söndag, men nu måste jag jobba massa. beställde en biljett till avicii idag, han spelar i globen 3 mars nästa år. och det kommer bli så jääävla grymt, värt varenda krona (fastän jag fick betala mer eftersom jag var så jävla seg). men nu är det bokat och klart, och vilken kick! ska åka med ett gäng tjejer och ser verkligen fram emot det. men nog om det. sitter och är hungrig, försöker intala mig att jag inte är det! har spenderat dagen genom att gå en långpromis med sandra. sen hängt i leopardsoffan med henne och cecilia. imorgon ska jag färga håret. så nu är det bestämt. jag är nog den veligaste människan i världen. stod i en kvart igår och försökte bestämma mig.. ärsh, kan det bara bli fredag, så alla prov och inlämmningar är klara! så kan jag slappa lite. måste komma ihåg att springa in på hemköp imorgon och kolla mitt schema inför nästa helg, vill så gärna åka hem till vingan och fira johannas födelsedag. notis till mig själv!

nu sticker jag. måste orka upp imorgon, var en segis idag må jag säga. men helvete vad snabb jag är på morgonen! nog om mig, pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0