VIMMEL








västerås onsdag-fredag. fyfan vilka kuuuuul kvällar. var på pluto två kvällar i rad. hade riktigt kul båda kvällarna. och var tydligen inte rädd för vimmelkillen denna gång. tvärtom.. hahaha. var med här och där, plus att jag numera är vän med han på facebook. komiskt! jag har även lyckas få lite blåmärken här och där. balans och alkohol går inte handihand minnsann.. kanske ska sluta skratta åt andra, jag är ju riktigt bra på att göra bort mig. nu är jag minnsagt trött. så valde att sitta hemma denna fredag. om inte björn tagit över harrys ikväll, skulle jag varit där ikväll.
vi ses snart igen västerås!


pusssssss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: tack söta du!!!! För din kommentar. Vad glad jag blir :) :€

2011-11-05 @ 16:17:49
URL: http://Rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0